Негізгі мазмұнға өту
Дүйсенбі, 9 қараша 2026 $ 447,5↓€ 498,9↓₽ 5,46↓
  • Жарнама
  • Жоба туралы
  • СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚ
    Президент Азия ойындары және Азия параойындарының жеңімпаздары мен жүлдегерлерін марапаттау рәсіміне қатысты • Тоқаев 2027 жылғы «Халық құрылысы» бағдарламасын жариялады • Атырауда мектептегі шабуыл үшін жасөспірімге 15 жыл берілді, Сабуров концертіне бойкот жарияланды • Дипфейк банктерді алдап өтті: Қазақстанда жаңа киберқауіп қатері • Sulpak тағы да сынның астында: астаналық тұрғын қорабы зақымдалған iPhone-ды қайтармақ болып, мәселені шеше алмай жүр • Анара Батырханға «Ерен еңбегі үшін» медалі не үшін берілді? Министрлік түсініктеме берді • Президент Азия ойындары және Азия параойындарының жеңімпаздары мен жүлдегерлерін марапаттау рәсіміне қатысты • Тоқаев 2027 жылғы «Халық құрылысы» бағдарламасын жариялады • Атырауда мектептегі шабуыл үшін жасөспірімге 15 жыл берілді, Сабуров концертіне бойкот жарияланды • Дипфейк банктерді алдап өтті: Қазақстанда жаңа киберқауіп қатері • Sulpak тағы да сынның астында: астаналық тұрғын қорабы зақымдалған iPhone-ды қайтармақ болып, мәселені шеше алмай жүр • Анара Батырханға «Ерен еңбегі үшін» медалі не үшін берілді? Министрлік түсініктеме берді •

    Сәуірде өмір сүру минимумы тағы өсті

    Сәуірде өмір сүру минимумы тағы өсті

    Ұлттық статистика бюросының дерегінше, сәуір айында Қазақстанда күнкөріс минимумы 54 408 теңгеге жетті. Бұл – наурызбен салыстырғанда 2%-ға жоғары, деп хабарлайды Qazaqtoday ақпарат агенттігі.

    Жас және жыныс бойынша:
    • Ер адамдар (18+) — 64 759 тг
    • Әйелдер (18+) — 51 424 тг
    • Зейнеткерлер — 50 882 тг (+1,9%)
    • Балалар (0–13 жас) — 43 523 тг (+1,7%)
    • Жасөспірім ұлдар (14–17 жас) — 68 664 тг (+1,9%)
    • Жасөспірім қыздар — 52 614 тг (+1,9%)

    Өңірлер бойынша ең жоғары көрсеткіштер:
    1. Маңғыстау облысы — 63 117 тг (+1,1%)
    2. Алматы облысы — 58 987 тг (+2,6%)
    3. Астана — 58 011 тг (+1,8%)
    4. ШҚО — 57 794 тг (+1,7%)
    5. Алматы қаласы — 56 833 тг (+3%)
    6. Ұлытау облысы — 55 933 тг (+2,1%)
    7. Ақмола облысы — 54 828 тг (+2,4%)

    Орташа деңгейге жақын өңірлер:
    • СҚО — 53 509 тг
    • Абай — 53 499 тг
    • Қарағанды — 53 307 тг
    • Шымкент — 53 240 тг
    • Жетісу — 53 188 тг
    • Жамбыл — 51 891 тг
    • Павлодар — 51 741 тг
    • Түркістан — 51 097 тг

    Ең төмен көрсеткіштер:
    • Қостанай — 50 903 тг
    • Атырау — 50 341 тг
    • Ақтөбе — 48 791 тг
    • БҚО — 48 784 тг
    • Қызылорда — 48 477 тг

    Күнкөріс минимумы — әлеуметтік төлемдер, зейнетақы мен ең төменгі жалақыны есептеуде негізгі көрсеткіш.

    Мақаланы бағалаңыз 👇

    Ұқсас жаңалықтар

    Барлығы →